هزینه مدیریت وب سایت
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی تارنما چیست ؟
با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت احد از اعضای خانواده برای کاربران شده است اما برای مستفیض شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به فرآوری تارنما و طراحی تارنما است. طراحی فرایند جمع آوری ایده ها و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک هدف ویژه سپریدن می شود. طراحی وب یک فرآیند مثل با قصد ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی است که کاربران پایانی می توانند با کمک یک مرورگر وب از راه اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.

تعریف وب سایت
وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا تعدادی از صفحات را در خویش برای هدفی خاص نگهداری می کند ، در واقع این محیط‌ گردآور ای از صفحات است که برای هدفی خاص برپایی شده اند.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت
به روال برنامه ریزی برای برپایی یک سایت در فضای مجازی اینترنت که با ساختار کلی و جزئی ارائه می شود طراحی وب سایت گویند. این برنامه ریزی بر روی همگی تصاویر ،متون ، فایل های صوتی و تصویری و المانهای خاص که برنامه نویسی شده اند اعمال می شود لغایت در پایان تمام اینها بر روی صفحه ای که قابل روئیت در مرورگر باشد اعمال می شود و در فرمت بندی خاصی در طراحی وب سایت بر روی آن صفحه قرار می گیرند.

طراحی وب سایت

برای اینکه این صفحات قابل تماشا در بیشتر مرورگرها باشد طراحی سایت را افراد طراح و برنامه نویسان از زبان های نشان ای برای ایجاد یک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html5 قدرت بالایی را به این زبان برنامه نویسی ارائه کرده است) و هم چنین برای نمایش بهتر پس از طراحی تارنما از زبان css (که زبان css3 در حال حاضر نیرو آن را افزایش داده است به طوری که می توان بدون نرم افزارهای گرافیکی نیز به طراحی وب سایت پرداخت ) بهره‌گیری می کنند . برای طراحی وب سایت از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر java، پی اچ پی ، ای اس پی دات نت، پرل و … نیز می نا کاربرد کرد.

پروسه طراحی وب سایت
در حالت کلی برای طراحی تارنما می تاب این روال را در قبل گرفت :
مفهوم سازی
طرح ریزی
تحقیق پیش از برپایی وب سایت
تحقیق کلی
تبلیغات
مدیریت فایلهای چند رسانه ای که در وب سایت وجود خواهند داشت ، مدیریت مطالب و محتوای سایت و هم چنین فایل های تصویری و صوتی موجود در آن را می توان توسط یک طراح ، یا گروهی از طراحان با وظیفه ای مشخص مدیریت کرد.

طراحی سایت اینتن : یک وب سایت می تواند شامل صفحه اصلی که اکثرا به این صفحه ، خانه (HOME) و هم چنین می تواند شامل صفحات و تقسیم های سایر باشد که هر یک از آنها برای اهداف خاصی در موعد طراحی وب سایت ایجاد شده اند. اما صفحه اصلی یا خانه سایت مهم ترین سرنوشت یک تارنما است آژانش دیجیتال مارکتینگ آوش تک اینجا و در باره اهداف اصلی تارنما و هم چنین تمام بروزرسانی هایی که در وب سایت سپریدن می شود را برای کاربران ارائه می کند. و تمام صفحات سایر وب سایت از طریق همین صفحه اصلی شناخته می شوند . بدین صورت که لینکی از صفحه اصلی به آنها وابستگی داده شده است که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند دسته های باره علاقه و نیاز خود را ببیند.در واقع صفحه منزل را می نا والده تمام صفحات وب دانست.

طراحی سایت-طراحی تارنما چیست؟
طراحی وب چیست؟
بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به گونه ای که هیچ اطلاعات و عملکردی غیر عادی که شدنی است کاربران را منحرف یا سردرگم کند، نما نمی شود. از آنجایی که محور اصلی خروجی یک طراح، وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطبان هدف می شود، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی سرخوردگی کاربر امکان حضور بیشتر کاربران را فراهم می کند.
دو طریق متداول برای طراحی تارنما هایی که هم در دسک تاپ و هم در موبایل شغل می کنند هستی دارد، طراحی پاسخگو (responsive ) و تطبیقی (adaptive) است. در طراحی ریسپانسیو، درونمایه بسته به اندازه صفحه به چهره پویا جنبش می کند. در طراحی آداپتیو، محتوای وب سایت در اندازه های طرح که با اندازه صفحه نمایش مشترک مطابقت دارند، ثابت شده است. حفظ یک چیدمان که لغایت بی گمان شدنی سازگار باشد بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو می تواند در این مقوله مشکلاتی برپایی کند، طراحان باید در مهار از وضعیت نما شدن کارشان مراقب باشند. اگر آنها رئیس محتوا نیز باشند، در حالی که شدنی است نیاز به گسترش مهارتهای خویش داشته باشند، از این برتری استفاده می کنند که از مهار کامل فرآورده نهایی برخوردار باشد.
طراحی فرایند جمع آوری ایده ها و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک منظور ویژه اتمام می شود. طراحی وب یک پروسه مثل برپایی با منظور ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی است که کاربران پایانی می توانند با کمک یک مرورگر وب از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: